- Operasyonel Üstünlük - II
- Operasyonel Üstünlük - I
- Daha Fazla Müşteriye Ulaşma
- Sosyal Performans Verileri
- Çevresel ve Sosyal Risk Yönetimi
-
Sürdürülebilirlik
- ÇSY Kriterleri İçeren Borçlanmalar ve Hisse Senedi Ürünleri, Tahvil/Bono İhraçları
- Kadın Girişimcilerin Desteklenmesi
- Müşterilere İşlerini Sürdürülebilir Bir Şekilde Büyütmelerinde Destek Olunması
- Faaliyetlerimizin Çevresel Etkileri
- Toplumsal Yatırım Programları
- Etki Odaklı Yatırım Anlayışıyla Herkes İçin Ortak Değer Yaratılması
- Ortaklıklar Aracılığıyla Yeni Sürdürülebilir Uygulamaların Devreye Alınması
- Genel Yaklaşımımız
- En İyi ve En Bağlı Takım
- Data ve Teknoloji
-
Finansal Sağlık
- Öngörüler
- Yeni Nesil Ödeme Teknolojileriyle Müşterilerin Hedeflerine Ulaşmasını Sağlayan Çözümler
- KOBİ'lerin Gelişimini Destekleyen Bilgi ve Danışmanlık Hizmetleri
- Müşterilerin Finansal Sağlığını Koruyan ve Sisteme Dahil Eden Ürün ve Hizmetler
- Müşteri beklentilerinin ve ihtiyaçlarının karşılanması
- Genel Yaklaşımımız
- 2021 Temel Performans Göstergeleri
- Sorumlu ve Sürdürülebilir Bankacılığa Bakışımız
- Riskler ve Fırsatlar
- Öncelikli Konularımız
- Operasyonel Üstünlük - II
- Operasyonel Üstünlük - I
- Daha Fazla Müşteriye Ulaşma
- Sosyal Performans Verileri
- Çevresel ve Sosyal Risk Yönetimi
-
Sürdürülebilirlik
- ÇSY Kriterleri İçeren Borçlanmalar ve Hisse Senedi Ürünleri, Tahvil/Bono İhraçları
- Kadın Girişimcilerin Desteklenmesi
- Müşterilere İşlerini Sürdürülebilir Bir Şekilde Büyütmelerinde Destek Olunması
- Faaliyetlerimizin Çevresel Etkileri
- Toplumsal Yatırım Programları
- Etki Odaklı Yatırım Anlayışıyla Herkes İçin Ortak Değer Yaratılması
- Ortaklıklar Aracılığıyla Yeni Sürdürülebilir Uygulamaların Devreye Alınması
- Genel Yaklaşımımız
- En İyi ve En Bağlı Takım
- Data ve Teknoloji
-
Finansal Sağlık
- Öngörüler
- Yeni Nesil Ödeme Teknolojileriyle Müşterilerin Hedeflerine Ulaşmasını Sağlayan Çözümler
- KOBİ'lerin Gelişimini Destekleyen Bilgi ve Danışmanlık Hizmetleri
- Müşterilerin Finansal Sağlığını Koruyan ve Sisteme Dahil Eden Ürün ve Hizmetler
- Müşteri beklentilerinin ve ihtiyaçlarının karşılanması
- Genel Yaklaşımımız
- 2021 Temel Performans Göstergeleri
- Sorumlu ve Sürdürülebilir Bankacılığa Bakışımız
- Riskler ve Fırsatlar
- Öncelikli Konularımız
Eşsiz Müşteri Deneyimi için Dijitalleşme ve Dijitalleşerek Değer Üretme
Garanti BBVA, 2021’de müşterilerinin tüm bankacılık ihtiyaçlarını dijital kanallarda gerçekleştirmelerini sağlamak ve pürüzsüz bir deneyim sunmak amacıyla mevcut hizmetlerini geliştirmenin yanı sıra yeni ve inovatif çözümlerle de dijital kanallarını zenginleştirdi. Bu doğrultuda yapılan bazı geliştirmeler;
• Garanti BBVA müşterisi olmak isteyen kişiler, yasal mevzuat sonrası ıslak imza gereksinimi olmadan Temassız Müşteri Olma Teknolojisi’yle şubeye gitmeden müşteri olabiliyor, Garanti BBVA’nın sunduğu tüm ürün ve hizmetlere anında erişme fırsatına sahip oluyor. Müşteri olma süreci hızlı, zaman ve mekândan bağımsız bir deneyim yaratırken aynı zamanda Garanti BBVA’nın güçlü teknolojik altyapısı sayesinde oldukça güvenli bir deneyim de sunuyor, NFC teknolojisiyle kimlik tarama gerçekleştiriliyor ve bu işlemde veriler, kimlikteki çipten alındığı için sahte kimlik kullanımının önüne geçiliyor. NFC özellikli telefona sahip olmayan kullanıcılar ise “para
transferiyle kimlik doğrulama” süreci sayesinde müşteri olma adımlarını kolayca tamamlayabiliyor. Garanti BBVA, müşteriolma adımını ürün başvuru noktalarından da sunarak ihtiyaç anında kişileri desteklemeyi amaçlıyor. Bu kapsamda bireysel müşterilerin finansman ihtiyaçlarını karşılamak üzere alışveriş kredisini hayata geçirdi. Garanti BBVA müşterisi olmayan kişilere alışveriş noktasında alışveriş kredisi kullanma imkânı sunularak ihtiyaç anında destek olunuyor. Garanti BBVA, müşteri olma deneyimini pürüzsüz hale getirmek için sürekli yaptığı yolculuk analizleriyle geliştirmelerine devam ediyor.
Daha fazla bilgi için 2021 Entegre Faaliyet raporumuzu okuyabilirsiniz.