- Operasyonel Üstünlük - II
- Operasyonel Üstünlük - I
- Daha Fazla Müşteriye Ulaşma
- Sosyal Performans Verileri
- Çevresel ve Sosyal Risk Yönetimi
-
Sürdürülebilirlik
- ÇSY Kriterleri İçeren Borçlanmalar ve Hisse Senedi Ürünleri, Tahvil/Bono İhraçları
- Kadın Girişimcilerin Desteklenmesi
- Müşterilere İşlerini Sürdürülebilir Bir Şekilde Büyütmelerinde Destek Olunması
- Faaliyetlerimizin Çevresel Etkileri
- Toplumsal Yatırım Programları
- Etki Odaklı Yatırım Anlayışıyla Herkes İçin Ortak Değer Yaratılması
- Ortaklıklar Aracılığıyla Yeni Sürdürülebilir Uygulamaların Devreye Alınması
- Genel Yaklaşımımız
- En İyi ve En Bağlı Takım
- Data ve Teknoloji
-
Finansal Sağlık
- Öngörüler
- Yeni Nesil Ödeme Teknolojileriyle Müşterilerin Hedeflerine Ulaşmasını Sağlayan Çözümler
- KOBİ'lerin Gelişimini Destekleyen Bilgi ve Danışmanlık Hizmetleri
- Müşterilerin Finansal Sağlığını Koruyan ve Sisteme Dahil Eden Ürün ve Hizmetler
- Müşteri beklentilerinin ve ihtiyaçlarının karşılanması
- Genel Yaklaşımımız
- 2021 Temel Performans Göstergeleri
- Sorumlu ve Sürdürülebilir Bankacılığa Bakışımız
- Riskler ve Fırsatlar
- Öncelikli Konularımız
- Operasyonel Üstünlük - II
- Operasyonel Üstünlük - I
- Daha Fazla Müşteriye Ulaşma
- Sosyal Performans Verileri
- Çevresel ve Sosyal Risk Yönetimi
-
Sürdürülebilirlik
- ÇSY Kriterleri İçeren Borçlanmalar ve Hisse Senedi Ürünleri, Tahvil/Bono İhraçları
- Kadın Girişimcilerin Desteklenmesi
- Müşterilere İşlerini Sürdürülebilir Bir Şekilde Büyütmelerinde Destek Olunması
- Faaliyetlerimizin Çevresel Etkileri
- Toplumsal Yatırım Programları
- Etki Odaklı Yatırım Anlayışıyla Herkes İçin Ortak Değer Yaratılması
- Ortaklıklar Aracılığıyla Yeni Sürdürülebilir Uygulamaların Devreye Alınması
- Genel Yaklaşımımız
- En İyi ve En Bağlı Takım
- Data ve Teknoloji
-
Finansal Sağlık
- Öngörüler
- Yeni Nesil Ödeme Teknolojileriyle Müşterilerin Hedeflerine Ulaşmasını Sağlayan Çözümler
- KOBİ'lerin Gelişimini Destekleyen Bilgi ve Danışmanlık Hizmetleri
- Müşterilerin Finansal Sağlığını Koruyan ve Sisteme Dahil Eden Ürün ve Hizmetler
- Müşteri beklentilerinin ve ihtiyaçlarının karşılanması
- Genel Yaklaşımımız
- 2021 Temel Performans Göstergeleri
- Sorumlu ve Sürdürülebilir Bankacılığa Bakışımız
- Riskler ve Fırsatlar
- Öncelikli Konularımız
Çalışan Diyaloğu ve Memnuniyeti, Çalışanların Yönetime Katılımı
İntranet, çalışan bağlılığı araştırması, iç müşteri memnuniyeti anketi ve çalışanın sesi platformu GONG gibi farklı kanalları sistematik olarak kullanarak çalışan görüşlerini alan Garanti BBVA, çalışan memnuniyetini ve çalışan bağlılığını artırmayı hedefliyor.
360° Geri Bildirim süreciyle çalışanların hem kendileri hem çalışma arkadaşları hem yöneticileri hem de birlikte çalıştıkları ekip üyeleri ile ilgili görüşlerini alarak, geri bildirim alma ve verme kültürünün yaygınlaştırılması amaçlanıyor. Aynı zamanda bu süreç, çalışanların güçlü yönlerini ve gelişim fırsatlarını görebilmelerini ve kişisel gelişim planlarını bu doğrultuda oluşturabilmelerine imkan tanıyor.
Garanti BBVA çalışanları fikir ve önerilerini, Önersen, GONG, Atölye isimli öneri ve fikir platformları ile intranet portalındaki Sor/Paylaş bölümleri aracılığıyla iletiyor. “Önersen platformunda 2007’den bu yana 25.000’den fazla görüş ve öneri paylaşıldı.