KOBİ'lerin Gelişimini Destekleyen Bilgi ve Danışmanlık Hizmetleri

KOBİ'lerin Gelişimini Destekleyen Bilgi ve Danışmanlık Hizmetleri

Garanti BBVA, KOBİ müşterilerinin ihtiyaçlarını, geribildirimlerini ve şikayetlerini dinliyor, ürün ve hizmetlerini bu yönde geliştiriyor. Tüm bu geliştirmeler ve bilgilendirmelerle, KOBİ’lerin işlemlerini, kusursuz müşteri deneyimini devam ettirerek kesintisiz gerçekleştirmesini sağlıyor. Aynı zamanda müşterilerinin sağlıklı finansal kararlar almaları için de danışmanlık vermeye devam ediyor.

Garanti BBVA, KOBİ müşterilerinin ihtiyaçlarına yönelik çözümler sunarken sektörleri ile ilgili gelişmeler ve iş hayatlarını etkileyen konularda bilgi sahibi olmalarını da sağlıyor. Bu kapsamda uzun yıllardır Ekonomist dergisi işbirliğiyle hayat geçirilen KOBİ Girişim dergisi, tüm KOBİ müşterilere e-posta ile düzenli olarak gönderiliyor.

  • 2020 Faaliyetleri

    Garanti BBVA, pandemi dönemindeki kısıtlamalardan etkilenen KOBİ müşterilerinin hayatını kolaylaştırmak, işlerinin sürdürülebilirliğini sağlamak ve bankacılık işlemlerini gerçekleştirirken virüsten etkilenmemeleri için bir dizi tedbiri devreye aldı.

    • Garanti BBVA, nakit dışı işlemler için müşterilerini dijital kanallara yönlendirdi. Bu dönemde KOBİ müşterilerinin dijital kanallara olan talebi arttı. Müşterilerin finansal işlemlerini daha hızlı ve kolay yapabilmesi hem de şube yoğunluğunu azaltmak adına ATM’lerden günlük minimum para çekme limitlerini ve havale/EFT üst limitlerini belirli bir süre için artırdı ve başka banka ATM’lerinde para çekme işlemlerini de bir süre ücretsiz hale getirdi. Tüm KOBİ müşterileri, cep şube ve internetten yapacağı para transferi işlemlerini de bir süre ücretsiz gerçekleştirdi. Dijital kanallardan yapılan swift ve ileri gün ithalat bedel transferi gönderim üst limitleri de güncellendi.
    • KOBİ müşterilerinin pandemi döneminde şubelerde geçirdikleri zamanı azaltmak için para çekme-yatırma işlemlerini QR kod ile ATM’lerden temassız olarak gerçekleştirebileceklerine ve para transferleri, kredi kartı, fatura ve kredi ödemelerini Garanti BBVA Mobil üzerinden yapabileceklerine dair düzenli bilgilendirmeler gerçekleştirildi. Tüzel müşteriler de devreye alınan ATM’den temassız olarak QR kodla para çekme konusunda bilgilendirildi. Garanti BBVA, bu sayede müşterilerinin şubelerde en sık yaptıkları işlemleri dijital kanallardan kolaylıkla ve sağlıklı bir şekilde yapabilecekleri ile ilgili farkındalık yarattığına inanıyor.
    • Bunun yanında, pandemi dönemi özelinde, müşterilerin cirolarının düşmesi nedeniyle, öteleme talebi olan tüm müşterilerin kredilerini öteledi. Devlet tarafından, belirli sektörlerdeki firmalara verilen SGK ötelemesi hakkıyla ilgili ve teşvikten yararlanması konusunda KOBİ müşterileri bilgilendirildi.
    • Bunun yanında vadeli mevduat hesabı olan KOBİ müşterilerinin vade sonu tarihinden 3 gün önce Cep şubeden yapılan bildirimlerle, kişiye özel faiz oranları hakkında finansal danışmanlık alabileceği konusunda bilgilendirmelere devam edildi.
    • Ziyaret yapılamadığı bu dönemde müşterilerle bağını daha da kuvvetlendirerek, daha fazla müşteri araması gerçekleştirdi ve dönemsel ihtiyaçlarına uygun çözümler sundu. Garanti BBVA, bu dönemde de müşterilerinin ihtiyaçlarına özel çözümlerle yanlarında yer aldı.

    Tüm bu çalışmalar sonucunda Garanti BBVA, müşterilerini daha iyi anlayabilmek için yapılan KOBİ Net Tavsiye Skoru (NTS) çalışmasını birinci olarak tamamladı.

  • Öngörüler

    Garanti BBVA 2020 yılında ve diğer yıllarda da, kapasite geliştirme çalışmalarında, girişimcilik, dijitalleşme, sürdürülebilir finans ve iklim değişikliği ile mücadele ile çevresel ve sosyal risk yönetimi konularını öne çıkarmaya devam edecek. Paydaşların bilgi ve deneyimlerini paylaşmalarını sağlayan zirve ve toplantılar düzenlenmesi ve ortaya çıkan yeni trendlerle ilgili bilgilendirici eğitimlerin verilmesi müşterilere sunulan destekte kilit rol oynamaya devam edecek. Ortaklıklar ve ihtisaslaşmış ekipler kurarak sürdürülebilir finans ve dijitalleşme gibi konularda teknolojik altyapıdan da faydalanarak teknik destek verilmesi de önümüzdeki yıllarla ilgili yol haritasının bir parçası olacak. Müşterilerin çevresel ve toplumsal eğilimler konusunda bilgilendirilmesi önemli bir yer tutmaya devam edecek.

    Kapasite geliştirme çalışmalarının kurgulanmasında Birleşmiş Milletler bünyesindeki platformlar gibi uluslararası mevcut kanal ve platformlardan yararlanılacak.

Sözleşme

lorem klsdjlk sajdk ajsdkjskdjıoqw dqwuda sd lsdidss uds mdsudusuadahskasjh dsajdhajskhd kjasdhjkashdjk asjdhaskjkhd as

lorem klsdjlk sajdk ajsdkjskdjıoqw dqwuda sd lsdidss uds mdsudusuadahskasjh dsajdhajskhd kjasdhjkashdjk asjdhaskjkhd as

lorem klsdjlk sajdk ajsdkjskdjıoqw dqwuda sd lsdidss uds mdsudusuadahskasjh dsajdhajskhd kjasdhjkashdjk asjdhaskjkhd as

Sözleşme

lorem klsdjlk sajdk ajsdkjskdjıoqw dqwuda sd lsdidss uds mdsudusuadahskasjh dsajdhajskhd kjasdhjkashdjk asjdhaskjkhd as

lorem klsdjlk sajdk ajsdkjskdjıoqw dqwuda sd lsdidss uds mdsudusuadahskasjh dsajdhajskhd kjasdhjkashdjk asjdhaskjkhd as

lorem klsdjlk sajdk ajsdkjskdjıoqw dqwuda sd lsdidss uds mdsudusuadahskasjh dsajdhajskhd kjasdhjkashdjk asjdhaskjkhd as