- Operasyonel Üstünlük - II
- Operasyonel Üstünlük - I
- Daha Fazla Müşteriye Ulaşma
- Sosyal Performans Verileri
- Çevresel ve Sosyal Risk Yönetimi
-
Sürdürülebilirlik
- ÇSY Kriterleri İçeren Borçlanmalar ve Hisse Senedi Ürünleri, Tahvil/Bono İhraçları
- Kadın Girişimcilerin Desteklenmesi
- Müşterilere İşlerini Sürdürülebilir Bir Şekilde Büyütmelerinde Destek Olunması
- Faaliyetlerimizin Çevresel Etkileri
- Toplumsal Yatırım Programları
- Etki Odaklı Yatırım Anlayışıyla Herkes İçin Ortak Değer Yaratılması
- Ortaklıklar Aracılığıyla Yeni Sürdürülebilir Uygulamaların Devreye Alınması
- Genel Yaklaşımımız
- En İyi ve En Bağlı Takım
- Data ve Teknoloji
-
Finansal Sağlık
- Öngörüler
- Yeni Nesil Ödeme Teknolojileriyle Müşterilerin Hedeflerine Ulaşmasını Sağlayan Çözümler
- KOBİ'lerin Gelişimini Destekleyen Bilgi ve Danışmanlık Hizmetleri
- Müşterilerin Finansal Sağlığını Koruyan ve Sisteme Dahil Eden Ürün ve Hizmetler
- Müşteri beklentilerinin ve ihtiyaçlarının karşılanması
- Genel Yaklaşımımız
- 2021 Temel Performans Göstergeleri
- Sorumlu ve Sürdürülebilir Bankacılığa Bakışımız
- Riskler ve Fırsatlar
- Öncelikli Konularımız
- Operasyonel Üstünlük - II
- Operasyonel Üstünlük - I
- Daha Fazla Müşteriye Ulaşma
- Sosyal Performans Verileri
- Çevresel ve Sosyal Risk Yönetimi
-
Sürdürülebilirlik
- ÇSY Kriterleri İçeren Borçlanmalar ve Hisse Senedi Ürünleri, Tahvil/Bono İhraçları
- Kadın Girişimcilerin Desteklenmesi
- Müşterilere İşlerini Sürdürülebilir Bir Şekilde Büyütmelerinde Destek Olunması
- Faaliyetlerimizin Çevresel Etkileri
- Toplumsal Yatırım Programları
- Etki Odaklı Yatırım Anlayışıyla Herkes İçin Ortak Değer Yaratılması
- Ortaklıklar Aracılığıyla Yeni Sürdürülebilir Uygulamaların Devreye Alınması
- Genel Yaklaşımımız
- En İyi ve En Bağlı Takım
- Data ve Teknoloji
-
Finansal Sağlık
- Öngörüler
- Yeni Nesil Ödeme Teknolojileriyle Müşterilerin Hedeflerine Ulaşmasını Sağlayan Çözümler
- KOBİ'lerin Gelişimini Destekleyen Bilgi ve Danışmanlık Hizmetleri
- Müşterilerin Finansal Sağlığını Koruyan ve Sisteme Dahil Eden Ürün ve Hizmetler
- Müşteri beklentilerinin ve ihtiyaçlarının karşılanması
- Genel Yaklaşımımız
- 2021 Temel Performans Göstergeleri
- Sorumlu ve Sürdürülebilir Bankacılığa Bakışımız
- Riskler ve Fırsatlar
- Öncelikli Konularımız
444 0 333 Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi
Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi, sektörde 22. yılını geride bırakırken 1.055 kişilik nitelikli kadrosu, güçlü teknolojik altyapısı, müşteri odaklı hizmet anlayışı ve Banka stratejilerine paralel oluşturduğu finansal ürün portföyü ile müşterilerine hızlı, yenilikçi ve ilk temasta çözüm odaklı servisler sunmaya devam ediyor.
Daha fazla bilgi için 2021 Entegre Faaliyet raporumuzu okuyabilirsiniz.